معرفی انواع پوشاک، مد، استایل و فشن ایرانی

در این سایت انواع محصولات و پوشاک مربوط به مد و فشن ایرانی معرفی می شود.

معرفی انواع پوشاک، مد، استایل و فشن ایرانی

در این سایت انواع محصولات و پوشاک مربوط به مد و فشن ایرانی معرفی می شود.

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیا باید بدانید که چگونه باتری ساعت هیبریدی را عوض کنیم؟ شاید شما از برنامه ساعت هوشمند Fossil اعلانی دریافت کرده اید که به شما اطلاع می دهد باتری شما در حال کم شدن است. در اینجا چگونگی اطمینان از خرید تعویض باتری مناسب ساعت خود و همچنین نصب صحیح آن یا بازدید از فروشگاه محلی Fossil خود ، در اینجا می توانید هنگام خرید باتری خود را عوض کنید ، در اینجا آمده است. (برای پیدا کردن یک فروشگاه در نزدیکی شما اینجا را کلیک کنید.)

قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه باتری ساعت را عوض کنید ، دقیقاً بفهمید چه نوع باتری دارید. اگر باتری خود را در یک فروشگاه Fossil تعویض می کنید ، برای اطمینان از وجود باتری ، با ما تماس بگیرید ، زیرا انواع باتری و در دسترس بودن آن ممکن است در هر فروشگاه متفاوت باشد. با ساعت هیبریدی Fossil ، می توانید با باز کردن برنامه در تلفن هوشمند خود و از منوی اصلی پیمایش در سمت چپ بالای صفحه اول ، با باز کردن "دستگاه های من" ، به راحتی بررسی کنید. روی دستگاه خود ضربه بزنید ، به پایین "باتری" بروید و نوع باتری خود را مشاهده خواهید کرد.

برای یافتن سبک باتری برای ساعت هوشمند ترکیبی Fossil خود از این برنامه استفاده کنید ، روی عکس ساعت خود در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و به پایین اسکرول کنید. بیشتر هیبریدها با هر باتری سکه ای CR2430 سازگار هستند ، که به آنها امکان می دهد 4 تا 6 ماه شارژ داشته باشند. تعویض باتری لیتیوم سکه ای جدید به راحتی و فقط در چند مرحله ساده انجام می شود ، به علاوه باتری های CR2430 از اکثر خرده فروشانی که باتری می فروشند در دسترس است. و گرچه ما همیشه توصیه می کنیم برای جلوگیری از آسیب رساندن به حرکت داخلی ساعت در هنگام کار ، از نزدیکترین فروشگاه Fossil استفاده کنید تا باتری خود را با یک حرفه ای تعویض کنید ، ما می دانیم که بسیاری از افرادی که خودشان می کنند می خواهند آن را در خانه امتحان کنند.

نحوه تغییر باتری ساعت
دستگاه را ایمن و در حالی که صورت در دست قرار دارد نگه دارید تا از خراش جلوگیری شود
یک سکه (یا ابزار ارائه شده بسته به مدل ساعت خود) در شکاف پشت قاب ساعت خود قرار دهید
هنگام چرخش ابزار یا سکه به سمت چپ ، فشار سبک را اعمال کنید. آن را بچرخانید تا نقطه ها یا نشانگرها را در یک ردیف قرار دهید ، مطمئن شوید که کیس را به عقب نچرخانید
یک طرف کیس را فشار دهید تا از طرف دیگر باز شود. پرونده را بردارید
باتری قدیمی را برداشته و باتری جدید را با علامت "+" یا آرم رو به بالا وارد کنید
پرونده را برگردانید برای بستن ، هنگام چرخش ابزار یا سکه به سمت راست ، فشار سبک وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که نقطه ها یا نشانگرها دقیقاً در یک راستا قرار گرفته و بدنه پشتی کاملاً بسته شده و بدون شکاف است.
لذت بردن! شما یاد گرفته اید که چگونه باتری ساعت را عوض کنید.
برای افزایش عمر ساعت هوشمند هیبریدی خود - و جلوگیری از فهمیدن نحوه تغییر باتری ساعت فقط برای مدت زمان طولانی - می توانید تعداد افراد یا برنامه هایی را که از طریق لرزش اعلان ها را از تلفن هوشمند شما به ساعت هیبریدی تحویل می دهند کاهش دهید. همچنین می توانید اعلان ها را به طور کامل خاموش کنید ، و اگر مدل ساعت شما از قابلیت هشدار پشتیبانی می کند ، برای صرفه جویی در مصرف باتری بیشتر ، زنگ هشدار را خاموش کنید.

اگر باتری ساعت شما برای تحویل اعلان ها از طریق تلفن هوشمند با لرزش های لمسی خیلی کم شود ، تمام عقربه های ساعت شما به موقعیت 6 اشاره می کنند. در برنامه ساعت هوشمند Fossil به شما اطلاع داده می شود که تا جایگزینی باتری ، دیگر لرزش ها کار نمی کنند - این بدان معناست که زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیرید چگونه باتری ساعت را عوض کنید! بعد از تعویض باتری و رد کردن اعلان ، ساعت ترکیبی شما به زمان گفتن و اتصال شما به تلفن هوشمند برمی گردد.

 

منبع : https://www.fossil.com/en-us/shopbr/how-to-change-a-watch-battery

  • morteza salari