معرفی انواع پوشاک، مد، استایل و فشن ایرانی

در این سایت انواع محصولات و پوشاک مربوط به مد و فشن ایرانی معرفی می شود.

معرفی انواع پوشاک، مد، استایل و فشن ایرانی

در این سایت انواع محصولات و پوشاک مربوط به مد و فشن ایرانی معرفی می شود.

  • ۰
  • ۰

تاریخچه ای مختصری از برند AUDEMARS PIGUET یا AP

در اینجا تاریخچه ای کوتاه از برند ساعت سازی Audmars Piguet ارائه می کنیم. برای مطالعه بیشتر می توانید اینجا را کلیک کنید.

زمانی که ژول لوئیس آودمارس با ادوارد آگوست پیگوئه به هم پیوست ، به عقب برمی گردیم. آنها با هم همکاری کردند تا ساعت های مجهز به مکانیسم های پیچیده و دقتی را که امروزه نیز در ساعت ها یافت می شود ، تولید کنند. هر دو مرد قبل از اینکه مهارت های خود را ترکیب کنند ، به طور مستقل روی ساعت ها کار می کردند. Audemars در حال ایجاد حرکات پیچیده ساعت خالی برای سازندگان بود. پیگوئت در حال انجام تنظیم نهایی در مورد ساعت ها بود و به صورت خود اشتغالی کار می کرد. آنها با تشکیل شرکت به تقسیم مسئولیتها ادامه دادند. Audemars مسئول تولید و جنبه های فنی بود در حالی که Piguet بر فروش و مدیریت تمرکز داشت.

اواخر دهه 1890

در سال 1892 ، آقایان در حال کار بر روی تولید ساعت مچی تکرار کننده دقیقه اول بودند. ساعت جیبی "Grande Complication" در سال 1899 با 7 عارضه متفاوت روانه بازار شد. ساعت مجهز به تکرارکننده دقیقه روی مجموعه ای از سه گانگ بود ، زنگ هشدار دهنده ای روی مجموعه دیگری از گانگ ها ، تقویم همیشگی کرونوگراف با پرش ثانیه و عقربه های تقسیم ثانیه.

 

اوایل دهه 1900


هنگامی که Audemars و Piguet به ترتیب در سال 1918 و 1919 درگذشتند ، این شرکت همچنان به رشد و شهرت خود ادامه داد. این شرکت همیشه اعضای خانواده هر دو خانواده را به سمت موفقیت سوق داده است ، حتی امروز. این سالها موارد جدید دیگری را به لیست نوآوری اودمار پیگه وارد کرد. در سال 1915 ، کوچکترین کالیبر 5 دقیقه ای تکرار شونده با اندازه فقط 15.8 میلی متر ساخته شد. تنها 10 سال بعد ، این شرکت باریک ترین کالیبر ساعت جیبی را با تنها 1.32 میلی متر ایجاد کرد. اولین ساعت جیبی اسکلت دار در سال 1934 تولید شد و در سال 1946 باریک ترین ساعت مچی به بازار آمد. اولین ساعت مچی اودمار پیگه با تقویم همیشگی در سال 1957 معرفی شد و در سال 1967 باریک ترین کالیبر خود پیچ ​​در پیچ با روتور مرکزی تنها با 2.45 میلی متر آزاد شد.

 

Royal Oak

اولین ساعت اسپرت گران قیمت فولادی در سال 1972 معرفی شد که برای همیشه انقلابی در برند ایجاد کرد. این ساعت که امروزه نیز از همان طراحی یکسانی برخوردار است ، از حاشیه استیل هشت ضلعی و پیچ های طلای سفید بهره می برد. این تولید از نظر ساعتهای لوکس به ارتقا steel فولاد به درجه فلزات گرانبها کمک کرد. رویال اوک در اواخر دهه 1980 دوباره طراحی شد ، زمانی که طراح امانوئل گوئیت طرحی را ارائه داد که یک ساعت قابل توجه را نشان می دهد که قادر است نیروهای طبیعت را اداره کند. طرح جدید پس از حمایت در آن زمان توسط رئیس مشترک Audemars Piguet ، در نهایت Royal Oak Offshore نام گرفت.

امروز


برند اودمار پیگه به مسیر توسعه خود ادامه داده و در سال 2000 ، هنگام جشن 125 سالگی ، اولین مدل آنها با معادله زمان ، طلوع آفتاب ، غروب آفتاب و تقویم همیشگی منتشر شد. تا به امروز ، ساعت های Audemars Piguet هنوز با دقت تمام توسط صنایع دستی ساخته و ساخته می شوند. هر لبه با دست اریب می شود و طرفین دوباره با دست روتوش می شوند تا اثری از نقص از بین برود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنایع دستی و هنری که در این ساعت ها دیده می شود ، به صورت آنلاین به سایت شرکت Audemars Piguet مراجعه کنید.

اودمار پیگه بیش از 130 سال صرف تسلط بر ساخت ساعتها و مشکلات آن کرده است. آنها به تولید ساعتهای ورزشی لوکس ، که تقریباً در برابر هر اتفاقی ممکن است مقاومت کنند ، افتخار می کنند. آنها با استفاده از مواد جدید مانند کربن و تیتانیوم انقلابی ایجاد کرده اند. این شرکت هنوز در دست خانواده های موسس آن است که به شرکت اجازه می دهد تا از دیدگاه منحصر به فرد خود پیروی کند.

  • ۹۹/۱۱/۰۲
  • morteza salari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی